Administratief medewerker personeel

Wat?

De focus ligt op het beheren van dossiers en uitvoeren van de bijhorende administratieve afhandelingen waarbij de processen en regelgeving dienen gevolgd te worden.

  • Voorbereiden van loonadministratie m.b.t. personeelsdossiers
  • Sleutelfiguur tussen personeelslid en externe instanties zoals VDAB, RVA, mutualiteit,...
  • Begeleiden en informeren van personeelsleden bij sleutelmomenten in hun loopbaan (indiensttreding, bevordering, interne mobiliteit, uitdiensttreding,…)
  • Begeleiding en ondersteuning bij selectieprocedures
  • Tewerkstellingsmaatregelen en subsidies: informatie verzamelen, advies verlenen, administratieve opvolging
  • Tijdsregistratiebeheer: reactieve en pro-actieve opvolging dagelijkse werking, advies en ondersteuning geven bij nieuwe toepassingen, …
  • Administratieve opvolging verzekeringen: arbeidsongevallen, hospitalisatieverzekering,…
  • Verwerking van gegevens m.b.t. sollicitanten
  • Administratief verwerking van dossiers m.b.t. vrijwilligers en seizoenspersoneel: ingeven van gegevens, opvolging documenten, betalingen verwerken,…
  • Administratieve verwerking van vormingsbeleid

Wie?

  • Je bent houder van een diploma of studiegetuigschrift dat in aanmerking genomen wordt voor de aanwerving in een betrekking van niveau C (hoger secundair onderwijs - volledige lijst te raadplegen op: https://codex.vlaanderen.be/Portals/Codex/documenten/1022771.html)
  • Je hebt minstens 2 jaar ervaring in personeelszaken of hebt een relevante opleiding gevolgd in personeelszaken

Interesse?

Volgende documenten zijn vereist voor een volledige kandidatuurstelling:

  • Sollicitatiebrief
  • Curriculum vitae met vermelding van adres, telefoonnummer en e-mail
  • Kopie vereiste diploma
  • Uittreksel strafregister model 1 (uiterlijk tegen de selectieprocedure)

Sollicitaties worden aanvaard tot en met maandag 18 november 2019.

Er kan gesolliciteerd worden via de link:

            https://www.jobsolutions.be/register/4538

Meer info?

  • Inhoudelijke vragen: Katrijn Ghys, diensthoofd personeel, 059 31 30 16.
  • Andere bijkomende vragen: personeelsdienst, 059 31 30 16, personeelsdienst@middelkerke.be

 

Schrijf u in op de nieuwsbrief van Gemeente Middelkerke