Middelkerkse adviesraad lokale economie krijgt nieuwe snit!

Tijdens een gezellig lanceermoment in het nieuwe kapsalon De Knipperij in Middelkerke kreeg een opmerkelijke klant een restyling van Philippe’s stijlvolle ‘tondeuse’: de Middelkerkse adviesraad lokale economie. Het nieuwe bestuur en schepen Natacha Lejaeghere wil de relatie tussen ondernemers versterken en zo zorgen voor een vruchtbaar handelsklimaat in Middelkerke.

Creatieve handel stimuleren

De Knipperij is de ideale locatie, naast een nieuwe ‘coupe’ kan je er in een gezellig interieur ook een lekker hapje of drankje krijgen van ‘waardin’ Valerie. Meteen symbolisch voor de vernieuwde adviesraad die meer connectie tussen Middelkerkse handelaars en ondernemers wil en creatieve handelsinitiatieven zoals De Knipperij wil stimuleren.

Nieuw bestuur

Bij deze nieuwe look hoort ook een nieuwe bestuur: Ethel de Blieck krijgt als nieuwe voorzitter steun van Emilie Derinck en Wim Proot.

Meer samenwerking, meer kansen

Kersvers schepen voor lokale economie Natacha Lejaeghere wil met dit nieuw elan een stap verder gaan dan gewoonte. “Naast een vertegenwoordiging van alle lokale handelaarsbonden wil ik dat deze adviesraad een inspiratieplatform voor lokale handel in Middelkerke wordt. Dit moet via gerichte initiatieven en acties uitmonden in meer samenwerking en meer businesskansen.”

Op de foto:

van links naar rechts: Philippe Wils, Schepen Natacha Lejaeghere, Wim Proot (zittend), Ethel De Blieck, Elke Markay