Geen infoblad ontvangen?

De bedeling van het infoblad gebeurt door De Post, in alle brievenbussen van vaste bewoners. De Post maakt namelijk een onderscheid tussen brievenbussen van vaste bewoners en tweedeverblijvers.

Brievenbussen van 'vaste bewoners' zijn volgens De Post brievenbussen die 'geregeld worden leeggemaakt'. De Post organiseert hiervoor regelmatig steekproeven. De uiteindelijke beslissing ligt uiteindelijk bij De Post.

Het gemeentebestuur krijgt omwille van bovenstaande reden regelmatig meldingen van personen die geen infoblad ontvangen hebben. Hiervoor zijn verschillende oplossingen mogelijk:

Vaste verblijver

Indien je een vaste verblijver (in Middelkerke gedomicilieerd) bent, maar door De Post blijkbaar als een tweedeverblijver wordt aanzien, kan je de postbode aanspreken.

Tweedeverblijver

Indien je een tweedeverblijver bent, maar toch een infoblad wil ontvangen, kan je:

een abonnement nemen. Het infoblad wordt naar een adres naar keuze opgestuurd (kan ook buiten Middelkerke). Je betaalt enkel de portkosten: 6,20 euro. dit bedrag stort je op rekeningnummer BE07 091 0082390 66 - GKCC BEBB van het gemeentebestuur Middelkerke, mededeling: jaarabonnement De Sirene + vermelding jaartal)
een gratis exemplaar ophalen: in het gemeentehuis, de bibliotheek en de dienst voor toerisme.

Meer info

Contacteer de informatiedienst.

Schrijf u in op de nieuwsbrief van Gemeente Middelkerke

Categorieën